Retourneren

Bij Hipenchic.nl mag een artikel zonder opgaaf van reden retour worden gestuurd, binnen 14 dagen na ontvangst van het betreffende product. 

Klik hier om een retourzending voor te melden.

Let op! Kies je voor het retourneren een "eigen verzendwijze". Gebruik dan wel het correcte adres van ons magazijn, en niet het kantoor adres aangezien we daar geen retouren accepteren.
Kosten voor het doorsturen van retouren van kantoor naar het magazijn komen dan helaas voor eigen rekening. 
Het adres voor retourneren is Hip&Chic, Schoterhoek 2, 2441 LD, Nieuwveen. Maar meld altijd je retour eerst aan via de link. 

Retour voorwaarden:

- de artikelen zijn niet gedragen, vuil, gewassen of beschadigd
- de artikelen bevatten alle aangehechte prijskaartjes en originele verpakkingen
- de artikelen zijn binnen 14 dagen na retouraanvraag bij ons ontvangen

Alle retourzendingen worden bij ontvangst in het magazijn gecheckt. Retourneringen die niet aan de voorwaarden voldoen, worden geweigerd.

Wil je het product ruilen?

Het snelste is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Is deze wel naar wens? Fijn, retourneer daarna dan je eerste bestelling. Mocht de 2e bestelling ook onverhoopt niet naar wens zijn mag je ze samen retourneren. Geef dit wel duidelijk aan bij je retour aanvraag.

Ontvang je liever het aankoopbedrag terug?

Hipenchic.nl zal binnen 30 dagen na ontvangst van je geretourneerde product het betaalde bedrag terugstorten mits het betreffende product niet beschadigd, gedragen, gewassen of anderszins is.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik nu doen?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op. Neem contact op met customer@hipenchic.nl en we helpen je graag verder. 

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice. Laat ons via customer@hipenchic.nl weten wat je ordernummer is en welk artikel ontbreekt, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice en vermeld: je ordernummer, de naam van het artikel en de omschrijving van de beschadiging. We zullen je dan meer informatie geven over hoe je je artikel naar ons terug kunt sturen, mocht dat nodig zijn.

 

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00u tot 17:00u via customer@hipenchic.nl.